Saturday 19 May 2018

Cerita gak jelas part I : puasa pertama



py coy kabarmu..? apik ae ta'
saki, aku arep critakno pengalamanku pas cilikanku yaiku pertama kali poso, disek pertama kali poso, antara umur 8 th yaiku kelas 3. pas umur 8 th biasane enek sing wes dikon poso karo wong tuo'ne atau karo enek sing melok-melok koncone poso, la sing paling susah i poso  trus wi melu-melu kancane.
  • Melok-melok conkone contohe :

1.bolene mokel (membatalkan puasa ) kuwi bocahe yo melu-melu mokel (membatalkan puasa)
2.bolone gak poso bocahe yo raposo mergakno melu kancane

  • Tapi poso melu-melu koncana kuwi yo enek apike contoh:

1.bocahe maleh kuat poso mergakno hari-hari posone di entekno dolan karo koncone
2.sregep sholat shubuh berjama'ah mergakno bar sholat shubuh berjamaah biasane langsung
   dolanan nyanti awan

pertama kali poso i mesti poso beduk (puasa setengah hari ) jam 12 batalno poso mangan,ngombe nyanti 30 menit trus posoneh nyanti magrib. ngono teros nyanti kuat poso sedino. emboh wi sah pora posone :v ,tapi kan ki di itung latihan, dan syarat wajib berpuasakan harus baligh. paling gang 1 th wes kuat poso sedino
la' nak aku bedo karo cah--cah  aku latihan poso umur 8 th poso beduk (puasa setengah hari )
trus gang rong minggu, aku wes luweh kuat poso beduk(puasa setengah hari),aku jajal ningkatno posoku maleh nyanti jam 4 sore, brati aku sedino poso trus jam 4 buko trus posoneh nyanti magrib hehehe aneh to, kuwi ae aku jam 4 wes lemes awakku .
aku mulai poso sedino mulai umurku 10 th.nyanti sakki




maaf sebelumnya mungkin bahasanya kurang jelas karena itu bahasa jawa logat nganjuk di bawah akan saya kasih sepenggal kata yang mungkin agan enggak ngerti

disek( dahulu )                                  malu-malu( ikut-ikutan )
biasane( biasanya )                        mergakno( di karenakan )
sing( yang )                                         nyanti( sampai)
dikon( di suruh )                               rong minggu( dua minggu )
 karo( dengan )                                 luweh ( lebih )

No comments:

Post a Comment